Paskaitų ciklas apie kosmoso kolonizavimą

Nuo seniausių laikų žmonės svajoja pakilti į dangų, į dausas, į kosmosą – ten, kur dar nėra buvę. O nuskridus ten, norėtųsi galėti ir apsigyventi. Kaip būtų įmanoma tą padaryti? Kas daroma dabar ir kokie planai vystomi artimiausiems dešimtmečiams? O ko galime tikėtis tolimesnėje ateityje? Galbūt įvairios fantastų vizijos tikrai gali tapti tikrove ir nesvetingi dangaus kūnai taps žaliuojančiomis oazėmis?

Originalios iliustracijos šaltinis – NASA/JPL-Caltech

Projekto „mokslodaktarai.lt“ trijų paskaitų cikle pristatysiu kosmoso kolonizavimo perspektyvas ir pavojus. Paskaitų temos:

1 (kovo 8 d.) – Pirmieji žingsniai į kosmosą: Tarptautinė kosminė stotis, joje atliekami tyrimai, planuojami kosminiai viešbučiai, kaip atrodys gyvenimas mikrogravitacijoje
2 (kovo 15 d.) – Kitos planetos: ko reikia gyvenimui Marse ir Mėnulyje, kur dar galima apsigyventi Saulės sistemoje, nepriklausomybė nuo Žemės
3 (kovo 22 d.) – Ateitis: kitų planetų pavertimas panašiomis į Žemę, kolonizacija už Saulės sistemos ribų

Paskaitos vyks nuotoliniu būdu, Zoom platformoje. Vienos paskaitos kaina – 10 Eur, viso ciklo – 30 Eur. Registracija vykdoma el. paštu
info@mokslodaktarai.lt. Informaciją taip pat galite sekti Facebook įvykyje.