Sukurkite savo planetinę sistemą

Ar kada svajojote sukurti ką nors didingo? Netgi kosminio? Ir kas išliktų ateities kartoms ilgas kosmines epochas? Dabar turite galimybę tą padaryti – sukurti savo planetinę sistemą.

Šio nedidelio žaidimo pavadinimas – Super Planet Crash – kaip ir sudaro įspūdį, jog jo tikslas yra planetų naikinimas, bet iš tiesų visai priešingai. Taškus čia gaunate už tai, kad sukuriate kuo gausesnę planetų sistemą ir kai ji išlieka stabili kuo ilgiau. O tą padaryti, pasirodo, yra sunkiau, nei sudaužti planetas tarpusavyje. Ir nesvarbu, kad išgyventi sistemai tereikia tūkstantį metų – akimirksnį, palyginus su Saulės sistemos amžiumi.

Super Planet Crash

Žaidimo pradžioje galite pasirinkti vieną iš kelių suformuotų sistemų – tiek paremtų realiais egzoplanetų atradimais, tiek visiškai fantastinių – arba statyti saviškę. Pasirinkimų, ką daryti, nėra labai daug: tereikia nuspręsti, kokios masės (vienos iš penkių galimų) kūną norite pridėti, ir kokiu atstumu nuo žvaigždės. Žvaigždė – Saulės analogas, visos orbitos pradžioje yra apskritiminės. Tačiau planetas veikia ne tik žvaigždės, bet ir gretimų planetų/rudųjų nykštukių/žvaigždžių gravitacija, kuri sistemą destabilizuoti gali daug lengviau, nei galima įsivaizduoti.

Na, o jei jums žaidimas pasirodys labai paprastas ir stabilias sistemas sukurti labai lengva, galite susigalvoti ir daugiau iššūkių. Pavyzdžiui, dvinarę sistemą su planeta, skriejančia aplink abi žvaigždes. Arba priešingai – dvinarę sistemą, su planeta, skriejančia tik apie masyvesnę žvaigždę, bet taip toli nuo jos, kaip tik įmanoma, kad išliktų stabili.

Kiek taškų pavyko surinkti?