42 istorijos

Knygos ir kosmosas – du labai geri dalykai. O kartu – dar geresni. „42 istorijos apie Visatą, žvaigždes, gyvybę ir dar šį tą“ apjungia juos abu! Šioje knygoje, kaip byloja pavadinimas, rasite 42 pasakojimus apie įvairias kosmines įdomybes, nuo Didžiojo sprogimo iki Saulės sistemos kolonizavimo, nuo žvaigždžių evoliucijos iki nežemiškų civilizacijų paieškų. Beveik visi tekstai anksčiau buvo publikuoti Konstantoje, tačiau dabar atnaujinti, nušlifuoti ir kitaip pagražinti.

Pirmoji galimybė įsigyti knygą bus Vilniaus knygų mugėje, vasario 20-23 dienomis, leidyklos „Alma Littera“ stende. Penktadienį, vasario 21 dieną, nuo 13 iki 15 valandos tame stende rasite ir mane; oficialaus knygos pristatymo tuo metu nebus, bet galėsiu atsakyti į jūsų klausimus ir padėti parašą ant knygos.

Kiti numatomi pristatymai:

• Vasario 27 d., ketvirtadienis, VU Planetariumas (Konstitucijos pr. 12A); bus galimybė įsigyti knygą. Pradžia – 18 val. Facebook įvykis.
  • Daugiau pristatymų kol kas nesuplanuota, bet artimiausiu metu situacija turėtų pasikeisti. Sekite reklamą!

Knygą įsigyti po Mugės bus galima visuose knygynuose, taip pat internetu (užsisakyti galite jau dabar).