Ir vėl trumpai

Argi mes nemylim delfio? Juk ten tokie moksliniai straipsniai rašomi…

Apdeitas: truputį pakomentuosiu. Tame straipsnyje ta dalis, kur rašoma apie teorinius išvedžiojimus, atsirandančius dėl kvantinės mechanikos bei abiejų reliatyvumo teorijų postulatų, yra teisingi. Taip pat ir pastebėjimai apie fotoninę raketą (tiksliai nežinau, ką autorius turi omeny, sakydamas "fotoninę", bet šiaip ji Žemės nesunaikintų ir resursų labai daug nesunaudotų – greitėjimas visai nebūtinai turi būti labai greitas, svarbu kad būtų ilgalaikis) ir jos sukuriamą "laiko kelionės" efektą. Taip pat ir Rolandas Maletas (Roland Mallett) tikrai bando kurti laiko mašiną, tačiau ji yra kritikuojama dėl kai kurių prieštaravimų reliatyvumo teorijai (tą radau Vikipedijoje, patikimumo negarantuoju). Kitų minėtų mokslininkų netikrinau, tingėjau. Naobetačiau visi tie "visiškai įslaptinti" tyrimai, apie kuriuos puikiai žino Panevėžio balso žurnalistas, patikimumo istorijai tikrai neprideda… O šiaip gaila – galėjo būti visai neblogas mokslo populiarinimo straipsnis, jei žurnalistas būtų nepatingėjęs pasidomėti tuo, apie ką rašo, ir šaltinių patikimumu. Bet čia juk delfis, jie nepakaltinami…