News flash.

Praėjusi savaitė vėlgi buvo svarbi fizikai bei fizikams. Norėtųsi pasakyti, žmonėms, bet visgi suprantu, kad didžiajai jų daliai ne tik kad nesuprantama, bet ir apskritai nė kiek neįdomi. Apsiribosime fizikais ir jiems prijaučiantiems žmonėms.

Pirmoji naujiena – nusileidimas Marse. Ir ne bet kur, kaip iki šiol būdavo, o ganėtinai svarbioje vietoje, šiauriniame ašigalyje. Be to, tai tik šeštas pavykęs nusileidimas mūsų planetoje-brolyje. Aparatas Phoenix ieškos vandens pėdsakų ir taip pat viliamasi, kad pirmą kartą mums perduos Marso žiemos pradžios vaizdus ir duomenis, t.y. kaip susiformuoja anglies dioksido ledas Marso ašigaliuose. Be to, reikia nepamiršti, kad būtent ašigaliai yra laikoma ta vieta, kur kursis pirmosios okupacijos bazės. Kodėl? Dėl arti esančių vandens išteklių. Aišku, pirma juos reik aptikti. To ir linkim Feniksui iš Žemės.

Toliau: Žemės gelmėse, giliai po vandenyno dugnu, rasta gyvybė. Spėjama, kad jai gali būti apie 16 milijonų metų. Ir taip, ji vis dar gyva. Viskas labai paprasta – nėra grobuonių, nėra  ir būtinybės gintis, eikvoti energijos gynybos mechanizmams ir dauginimuisi. Pasak mokslininkų, rastieji prokariotai dauginasi neįprastai, tačiau neatskleista kaip. Tačiau svarbu yra tai, kad turime įrodymų, kad kitose planetose gyvybė gali vystytis visiškai kitaip. Ir ką mes sutiksim Visatos kryžkelėse, visiškai mus nustebins.

Ir pabaigai: Žymusis S.Hawkingas nesugebėjo mūsų Laiquai papasakoti nieko naujo. Išvadas darykitės patys.

Tai tiek šiam vėlam vakariniam pabumbėjimui, iki kito karto.

PhanTom